15.3.18

La Laguna turg ja ajaloomuuseum

La Laguna linn olevat Tenerife kultuuripealinn. Kultuuripealinnas ju ikka käiakse turul ja muuseumis. Ja pargis.:)

Alustasime turust, kust ostsime natuke pistaatsia ja makadaamia pähkleid ja uurisime kohalikke hindu.

Turu juures sain ka oma õige lillekimbu möödunud naistepäeva puhul.

Seejärel seadsime sammud ajaloo ja antropoloogia muuseumisse. Vahva muuseum, eriti kui on aega rohkem süveneda.

Edasi tahtsime leida mõnda parki, kus saaks Oliviale süüa anda ja teda natuke maha panna. Mapsist leidsime ühe pargi, aga järsku hakkas mööda tänavat voolama meie suunas mass noori tenerifekaid. Kohutava lärmiga. Reedeõhtune välirestoranide sumin oli selle lärmi kõrval kui mahe muusika. Oli selline tunne nagu oleks vahutava ookeanilaine alla jäänud. Võtsime suuna pargi suunas, et noorte eest minema põigelda, aga kahjuks voolas see tenerifekate laine ka meie valitud tänavast. Tundus, et tervel koolil said korraga tunnid läbi.

Juba mitu päeva olin otsinud rohelist murulappi, kus oleks natuke varju ja kuhu saaksime oma piknikuteki maha laotada ja natuke maas istuda. Aga sellist kohta ei paista Tenerifel olevat. Muru ei ole:( Mõnes kohas, kus võiks olla muru, on selline mullane pind mõnede umbrohtu meenutavate taimekestega. Või siis on rannaliiv, mis kipub tahes tahtmata piknikuteki peale ja kust Olivia saab seda kenasti suhu kühveldada. Hiljem, kui Loro parki külastasime, oli seal küll kauniste murulappide paradiis. Aga kahjuks oli seal igasugune murul käimine / viibimine keelatud!!!
Igatahes ka selles meie valitud pargis murulappi ei olnud ja istusime niisama pingikesel natuke.