10.3.18

Los Cristianos

Reisile võtsime kaasa Mart Normeti "Minu Tenerife", mida ma kunagi päris ammu lugesin ja mida nüüd Erik ka natuke lehitsema hakkas. Esimesel päeval avastas ta sealt, et kusagil siin saarekesel peaks olema üks huvitav made in China pood, kus on palju asju müügil. Väga palju asju. Pool päeva üritas ta selle poekese aadressi välja nuhkida, saades seejuures spetsialistiks teemal, kuidas üks mees seal ühel külastajal pea maha võttis ja sellega siis ringi jooksis.
Igatahes oli ta võtnud kindla sihi, et sinna poodi peame me minema. Mitte selle pea-intsidendi pärast, vaid paljusid odavaid asju vaatama. Pood asus Los Cristianoses ja oli tõepoolest omaette vaatamisväärsus. Vaatamata pildistamiskeelule õnnestus mul seal ikkagi klõpsata pildike ühest riiulivahest. Riiulivahesid oli seal ikka väga palju.
Hiinapoe üks riiul

Los Cristianos on lõunapiirkonna linn ja seal oli väga lämbe. Tänasime õnne, et olime need ainsad lollid, kes  saare põhjaossa hotelli valisid. Võimalik, et oskasime olla õnnelikud just seetõttu, et eelnevalt oli põhjaranniku päike meid kenasti punaseks paitanud. Olivia on muidugi oma tavalist beebikarva. Hiinakas kulus meil päris palju aega, aga kuna pikka sõitu oleks olnud rumalus ainult poekülastuse peale raisata, siis käisime vaatamas ka ühte kohalikest randadest Playa de Las Vistas. Sealt eriti pilte ei ole, kuna mul sai aku tühjaks. Rand nagu rand ikka. Veel mõtlesime minna ahviparki ahve vaatama, aga kuna päevad on siin üsna lühikesed (päike tõuseb 7 paiku ja loojub 19 paiku), siis selleks hetkel aega ei jäänud. Oma hotelli õhtusöögist ka ilma ei oleks tahtnud jääda, valikut on siin ikka palju palju (ainult kohv ja masinast tulevad mahlad on jälgid) ja usutavasti lisakilod kogunevad:(

Lisakilodest rääkides... Võtsin ka kätte ja läksin pärast hommikusööki meie lopergusele staadionile tiirutama. Täis kõht küll pisut segas, aga paremat aega ei oleks olnud. Just siis kui olin teisel ringil ja end superhästi ja võimsana tundsin (ma pole juba väga pikka aega jooksnud, aga nüüd tundsin, et võiksin tuhat ringi teha), jooksis minust mööda 80aastane kohalik vanamees ning pööras staadionilt maha ja võttis mäkke. Motivatsioon kustus kiiremini kui küünlaleek sünnipäevatordil.

Täis motivatsiooni jooksma minna

Õhtusel jalutuskäigul jõudsime Plaza del Charcole, mis on üks selline lahe väljak/park, mille ääres on tohutult restorane ja kus saab päevasel ajal puhata palmi varjus või lasta lastel mänguväljakutel ringi joosta. Õhtusel ajal lööb see piirkond eriti kihama ning eilne õhtu ei olnud sugugi erand. Eilse põhjal võin väita, et reedesed õhtupoolikud on seal tõeliselt lärmakad. Jutuvada, mis muud. Isegi natuke kahju oli, et meil õhtusöök juba söödud oli ja polnud põhjust mõne mõnusa kohviku välilauda istuda. Olivia oli selleks hetkeks kärus nii väsinud, et teda ei äratanud ükski jõud.

Hommikuti ärkame siin sõna otseses mõttes kukelauluga, kuna Olivia keeldub kohalikku ajavööndit austamast ja hoiab kõvasti kinni Eestimaa kellaaegadest. Niisiis ärkame 6.30 (kodumaal oleks kell 8.30). Kohalikud kuked siis juba kirevad. Jah, siin elavad mingised kuked, kelle töö on siis ilmselt oma kanu kontrolli all hoida. Oleme neid kohanud nt kõnnitee läheduses... Tahtsin googeldada, et mis teema nende kukkedega on, aga otsustasin sellest loobuda, sest kes teab, mis vasted oleks tulnud otsingufraasile cocks in Tenerife... :)

Täna tahtsime Oliviat ujutada, aga see kõik oli üks suur feil, sest tasuline sisebassein ja mullivannid olid pigem jaheda temperatuuriga ja lisaks pidime ostma omale ujumismütsid, aga lõppkokkuvõttes mina reaalselt üldse vette ei läinudki ja kuigi Oliivike paar hetke isegi nautis (sest talle väga meeldib muidu vees), siis seda lõbu ei olnud pikalt. Lisaks oli meil kaasas Eestist ostetud Swim Pal "kaelaujumisrõngas" nagu me seda omavahel kutsume ja see pumbati siin täis, aga vist sai liiga täis ja me ei saanud seda kuidagi kasutada ja kohalik töötaja üritas meile selgitada, et see ei käi Oliviale ümber kaela, aga tegelikult käis küll, me lihtsalt ei osanud seda õigesti teha.

Palusin oma reisifirmal saata mulle pakkumine Tenerifele kauemaks jäämiseks, lootsin, et äkki saan veel paar nädalat head ilma nautida, aga see oleks siiski liiga kulukaks läinud ning meie uhke hotell on juba pikalt välja müüdud, seega oleksin pidanud ka teise hotelli ümber kolima. Nii et jääb ära:(